luni, 29 februarie 2016

Iubire


Cred că te-am așteptat, iubire
Și uneori ți-am scris poeme,
Erau târziu, erau devreme                                         
Și aduceau a prohibire.

Am îmbrăcat și rochii triste,
Prin dorul ce părea extrem,
Mai ascundeam câte-un poem,
Lăsând speranța să existe.

Atâtea lucruri s-au schimbat
Și-n ochii tăi e numai soare
Dintr-o poveste viitoare,
Cu-n început neașteptat.

Parcă am șters din amintire,
Tăceri care păreau eterne
Și primăvara se așterne,
Cred că te-am așteptat, iubire.

Unde ai pus cuvântul dor ?
Te uiți la mine surâzând,
A fost o negură din gând
Și mâna mi-o cuprinzi ușor.

Nu mai e mers, e doar plutire
Și prin oceanele de flori,
Tu ești lumina mea din zori,
Bine-ai venit din nou, iubire !

Angelica Ioanovici

Imagine internet




Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu