joi, 8 mai 2014

Cât îmi lipsești...

Din trei cuvinte simple ţi-aş face o grădină,
Deşi este cam frig şi e aproape toamnă,
Să fim numai noi doi, să fie doar lumină,
Cu toate că trecutul şi azi mă mai condamnă.

Aş alunga toţi norii, doar tu să-mi fii aproape,
Dacă nu poţi, trimite-mi nişte veşti,
Eu le aştept spre seară, pe malul unei ape,
Spune-mi orice, tu ştii cât îmi lipseşti.

Să fii cu mine o viaţă sau poate doar o zi,
O strofă de iubire aş vrea să îmi citeşti
Şi altă toamnă tristă nicicând nu va veni,
Spune-mi orice, tu ştii că îmi lipseşti.

Poate e prea devreme, poate nu-s toate clare,
Doar trei cuvinte simple voi pune în poveşti,
Să fie cer senin, să fie iarăşi soare,
Spune-mi orice, tu ştii cât îmi lipseşti.

Din volumul Moneda spre vise

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu