sâmbătă, 5 aprilie 2014

Vernisaj

Am să te desenez din amintire,
Cu acest tablou mă duc în expoziţii,
Tu vei găsi poate-n ziar o ştire
Şi sigur iar ve face supoziţii.

Acest tablou va sta agăţat prosteşte
Chiar la intrare în stânga după uşă,
Vei străluci cumva împărăteşte
Deşi în jur va fi numai cenuşă.

O expoziţie ca orişicare alta,
Doar că te etalez ca pe-un trofeu,
Într-o statuie se zăreşte dalta,
Tu eşti în ramă, parc-ai fi un zeu.

Mă simt aşa ca sunetul, uşoară
Şi toate-n jur iar mi se par nebune,
Aici un vernisaj se desfăşoară
Şi-un critic baliverne cred că spune.

Din tot ce trebuia nimic n-am respectat,
Alt critic mă priveşte cam scrobit,
Acest tablou îi pare prea ciudat,
Eşti ca un zeu şi ştii că te-am iubit.

Din volumul Moneda spre vise

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu